ابوترابی‌فرد در اولین خطبه‌هایش در نماز جمعه تهران: سپردن مسئولیت به فردی که شایستگی ندارد، خیانت است

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت : اینکه مطالبه ملت از مدیران کشور فهم درست سیاست‌های کلی و برنامه‌ریزی برای تبدیل به قانون و عزم اجرای آن است.
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌‌فرد در خطبه‌های اول نماز جمعه تهران با بیان اینکه در عرصه مدیریت کشور سیاست‌های ابلاغی راه حرکت مدیران را مشخص می‌کند، ابراز کرد: اینها بعد ساعت‌ها، روزها و ماه‌ها بررسی و بحث با نظر صاحب‌نظران و مدیران کشور مبدل به سیاست‌های کلی می‌شود که رهبر معظم بر آن مهر تایید زده و به عنوان برنامه مدیریت کشور اعلام شده است اما در مقام عمل زاویه جدی بین مقررات در مجلس و دولت با سیاست‌های کلی ابلاغی مشاهده می‌شود. ابوترابی‌فرد ادامه داد: این زاویه به اختلاف‌نظر جناحی برنمی‌گردد. این ریشه در تفاوت دو نگاه است. وی با اشاره به شایسته‌‌‌سالاری در انتصابات گفت: شایسته‌‌‌سالاری بسیار مهم است، مدیران مسئولان اگر مسئولیتی از سوی یکی از ما به فردی که شایستگی، علمی، اخلاقی و رفتاری آن را ندارد، سپرده شود خیانت به مردم، ملت و آرمان‌های اسلام است. باید در این زمینه به شدت مراقب باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
ابوترابی‌فرد در اولین خطبه‌هایش در نماز جمعه تهران: سپردن مسئولیت به فردی که شایستگی ندارد، خیانت است «ابتکار» از تلاش مجلس برای کنترل بازار ارز گزارش می دهد وزیر اقتصاد در یک قدمی استیضاح پیکر جان‌باختگان سانچی تشییع شد محمدعلی وکیلی پاسخی به پرسش زیباکلام درباره احمدی نژاد! اقدامات غیرقانونی دفترخانه‌های ازدواج در ثبت شروط ضمن عقد و راه مقابله با آن بررسی شد «ابتکار» طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» را بررسی کرد پای لَنگ کتابخانه مترو «ابتکار» در گزارشی وضعیت چگونگی برگزاری همه پرسی در حوزه اقتصاد را بررسی کرد رفراندوم اقتصادی از نمای نزدیک مزایا و موانع بزرگترین طرح محیط زیستی خاورمیانه بررسی شد دور باطل طرح شبکه فاضلاب خطر تعلیق کشتی ایران موقتا رفع شد ۶ ماه محرومیت برای علیرضا کریمی رئیس‌جمهوری در نمازجمعه حیدرآباد هند: راهی جز وحدت، اتحاد و برادری میان مسلمانان وجود ندارد درخواست مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا برای آزادی محصورین رئیس‌جمهوری در نمازجمعه حیدرآباد هند: راهی جز وحدت، اتحاد و برادری میان مسلمانان وجود ندارد علی شمخانی: دروغ پراکنی اخیر کاخ سفید و تل آویو نشانه وحشت از قدرت ایران است